söndag, mars 07, 2010

Fortfarande svårt att välja...

Åh, vilket jämt resultat...

Jag bad om hjälp att välja vilken mössa jag skulle göra, och valet stod mellan Swirl Hat, Truffle och Parrotfish/Pomatomus hat, och jag fick väldigt jämt resultat...

Visserligen inte mer än 5 svar, men där sa 2 Pomatomus, 2 sa Truffle och en sa Swirl...

Det lutar åt Pomatomus, jag tror att det ger mest rättvisa åt garnet.

Tack för hjälpen att välja!

Jag lovade en liten present till en av er som röstade...
Grattis Rosenvante!!
Får jag din adress så kommer de på posten...

Dessutom har jag fått en utmärkelse, 2 gånger!
Tack Carina och Mormors bod!

Jag svarar på den en annan dag!

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Jag är så glad, min allra första vinst.
Tack snälla du. Markörer har jag så dåligt med så det kommer väl till pass.

SF sa...

Du har något att hämta på min blogg!