söndag, maj 09, 2010

Award!

För en hel evighet sedan fick jag en Award från Carinas liv och stickning!

Massor med tack för det Carina!

Nu skall jag skriva 7 grejer om mig själv, och sedan skicka vidare till 7 stycken.

Eftersom jag inte kommit mig för att skriva om den förrän nu, så känns det som att de bloggar jag brukar vara inne på redan har fått det, så jag hoppar över att skicka vidare.

Men 7 saker om mig själv kan ni få...

* Skall på Garnläger i Dalarna i sommar, tillsammans med mamma, eftersom vi inte kom iväg på SiV

* Är urdålig på att uppdatera bloggen (för er som eventuellt inte märkt det...), det blir bara inte av

* Har turen att ha några syskonbarn att sticka till, älskar att sticka barnkläder

* Har i stort sett bara stickat i mer än 2 år. Förr varierade jag mig mellan framför allt stickning och korsstygn

* Har ett jättebroderi på gång, en julgransmatta (som jag skall ha som duk) med i original 5 tomtar. Varje tomte tar (utan efterstygn) c:a 2-3 månader i min takt

* Har tatuerat en solros på ena vristen och funderar på viken nalle som skall bli nästa motiv, förmodligen blir den på skuldran

* Önskar mig en robot damsugare, för att damsuga är något av det tråkigaste jag vet...

1 kommentar:

Carina sa...

Då hoppas jag att vi kan träffas på Grötö nästa år istället. Jag har varit där i 2 år nu och det blir bara roligare.
När du hittat den där roboten så vill jag veta det för det har jag alltid drömt om.